Donderdag 16 juli - Dag 1: We zijn vertrokken! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Zuid-Afrika 2015 - WaarBenJij.nu Donderdag 16 juli - Dag 1: We zijn vertrokken! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Zuid-Afrika 2015 - WaarBenJij.nu

Donderdag 16 juli - Dag 1: We zijn vertrokken!

Blijf op de hoogte en volg Zuid-Afrika

16 Juli 2015 | Nederland, Hilversum

Zojuist uitgezwaaid! Om 11:15 vliegen we naar Nairobi, om na een korte stop door te vliegen naar Johannesburg. De reis is gestart! Bedankt voor de steun, en u hoort gauw weer wat van ons.

• 05 Januari 2016 - 11:29

Nezia:

Fijn jullie vanmorgen nog even gezien te hebben, wens ik jullie een hele mooie, goede reis en veel plezier!
    God Bless!!!

Peter Heeren:

Goede reis en een hele mooie en bijzondere tijd in Zuid Afrika met elkaar.

Hartelijke groet Jeanet&Peter Heeren

Maria Slot:

Yes eindelijk zijn jullie vertrokken, wat hebben jullie er lang naartoe geleefd.
    Ik hoop dat jullie mooie bijzondere momenten samen hebben.. maar dat komt vast goed..
    Groetjes maria Slot

Jenny Buisman:

Veel plezier allemaal. Was leuk om jullie dan eindelijk echt uit te zwaaien op schiphol. Tot blogs

Kees En Evelien:

Hallo,

Er zullen velen zijn die deze weblog checken. Voor hun een samenvatting van de afgelopen tijd:
    Donderdag 16 juli was het dan zover. Zoals eerder geschreven een tussen stop in Nairobi. Daarna vliegensvlug naar Johannesburg. Op Johannesburg bleek dat niet alle koffers aanwezig waren. Vijf koffers aanwezig en de rest nog in Nairobi. Na het bericht van de koffers bleef het heeeeeel lang stil, tot ongenoegen van een enkele achterblijver. Geduld wordt nu op de proef gesteld. Totdat er een bericht komt met de mededeling: We zijn er! Gaan zo rijden naar de huisjes. Morgen(zaterdag) krijgen we de koffers want er bleek zelfs 1 koffer op Schiphol te staan. Vrijdagavond het volgende bericht: Sarina, Janita, Floor, Femke, Joey en Matthijs verblijven met z'n zessen in een enorm huis met bad en douche. De twee jongens op een kamer en de dames op een kamer of in twee kamers. Dat geeft het bericht niet duidelijk door. Als laatste wordt er geschreven in dat bericht: Het is echt een mooi huis met alles erop en dr aan. Wij houden het hier wel vol haha............

Tot zover.

Groeten van ons.

Peter En Conny Van Barneveld:

Wij wensen jullie een moie en bijzonder tijd toe in Zuid Afrika.
    Heel veel plezier samen!

Arda Bolle:

Super gaaf om te lezen.

Zuid-Afrika

16 juli gaan wij, een groep jongeren uit de samenwerkingsgemeente ‘de Verbinding’ te Hilversum, naar Venda; Zuid-Afrika om samen de plaatselijke bevolking te helpen met het bouwen van een multifunctioneel gebouw en een net gestart weeshuis voor kinderen ondersteunen. Volg op deze blog onze avonturen en verhalen in Venda, Zuid-Afrika!

Actief sinds 03 Juli 2015